Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
الفن والفنانين

جانجاه شقيقة سعاد حسني لـ “مصراوي”: “نادية يسري بتدور على سبوبة ومحدش يقدر يفتح القضية غيري”


09:59 م


الجمعة 19 مايو 2023

كتب مروان الطيب:
أعادت نادية يسري بإعادة فتح قضية مقتل الفنانة سعاد حسني بنشر بوست على حسابها الرسمي “فيس بوك” كشفت خلاله عن امتلاكها تفاصيل جديدة تخص الفنانة الراحلة وهي القضية التي مر عليها قرابة الـ 22 عاماً منذ وفاتها.

وعبرت “جانجاه” شقيقة الفنانة الراحلة سعاد حسني عن انزعاجها من بوست نادية يسري قائلة: “هي بتدور على سبوبة عاوزة تطلع في الشاشات ويدوها قرشين دي واحدة متهمة في قضية قتل، ازاي واحدة متهمة تفتح قضية وتتكلم فيها بالشكل ده أنا بلوم الإعلام والصحفيين اللي بيجروا ورا الكلام ده وهي عاوزة تبقي موجودة في الصورة والناس تتكلم عليها”.

واستكملت “محدش يقدر يفتح القضية دي غيري وهي مافيش أي حاجة في أيديها وأرجوكم ما تدوهاش فرصة تتكلم في الموضوع ده ولا تطلع على الفضائيات وتقول كلام مش حقيقي”.

وكانت قد كشفت نادية يسري عن تفاصيل جديدة تخص قضية مقتل سعاد حسني ووعدت بعرض عدد من الفيديوهات عبر حساباتها الرسمية على مواقع التواصل الاجتماعي خلال الفترة المقلبة، وستتحدث خلالها عما أسفرت عنه تحقيقات لندن في قضية الفنانة الراحلة، إلى جانب امتلاكها رسائل بخط يد سعاد حسني والتي كشفت عن معاناتها النفسية ومشاكلها المادية.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *