Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
منوعات

عايدة غنيم : “كنت فاكرة إني هعمل بطولات زي غادة عبد الرازق و

يسعدنا في موقع سواح ميديا ان نقدم لكم اخر وافضل الحلول لأهم واكثر الأسئلة إنتشاراً سواء كانت الأسئلة التعليمية او الاسئلة العامة.

وفي هذا القسم نعرض اجابات لأهم الاسئلة التي تشغل بال القارئ العربي، وفي هذه المقالة سوف نعرض اجابة السؤال عايدة غنيم : “كنت فاكرة إني هعمل بطولات زي غادة عبد الرازق و، ونتمنى ان نكون قدمنا المساعدة اللازمة.


11:14 م


الخميس 20 يوليه 2023

تحدثت الفنانة عايدة غنيم التي قامت بشخصية “سعدية” إبنة “بطة” غادة عبد الرازق في أحداث مسلسل “عائلة الحاج متولي” عن شخصيتها به.

وقالت خلال لقائها ببرنامج كلام الناس مع الإعلامية ياسمين عز المذاع عبر قناة MBC مصر: ” أستاذة عايدة رياض قالتلي وقتها إن هم كانوا بيدوروا على حد يعمل دور بنت أستاذ نور الشريف وأنا كان في دماغي إن ده دور محوري وإنها حاجة أساسية واتفاجئت أول ما أستاذ محمد النقلي شافني قال هي فيها من بطة ونعمة الله وأنا مكنتش قريت ومعرفش مين الشخصيات بس لقيته بيقول إديها دور سعدية فجه في بالي أول ما سمعت سعدية دي افتكرت إني هبقى الشغالة مثلا وزعلت جدا لدرجة إني عيطت”.

وأضافت: “وكلمت أستاذة عايدة قالتلي أي حاجة في رمضان ومع أستاذ نور الشريف لو مشهد اطلعي وهتتشافي طالما إنتي عايزة تمثلي و عملته .. واتفاجئت داخلين عليا بيدولي 30 حلقة ودور كبير مش مشهد ولا مشهدين”.

وعن اعتذارها عن مسلسل “العطار والسبع بنات” قالت: ” أنا مكنتش فاضية في الوقت ده كنت بروح وباجي ومكنتش حساه دور كبير بس أنا حسبتها غلط عشان كنت ماشية بدماغي مكانش في حد بيوجهني وكنت فاكرة إني بعد الحاج متولي هعمل بطولات بقى زي مثلا ماشاء الله غادة عبد الرازق وسمية الخشاب فكنت متوقعة إن أنا كمان هكون كده .. ده كان غباء مني”.

مسلسل “عائلة الحاج متولي” عُرض عام 2001، وهو من بطولة نور الشريف ، ماجدة زكي، غادة عبد الرازق، سمية الخشاب ونخبة من النجوم، ومن تأليف مصطفى محرم وإخراج محمد النقلي.

نقدم لكم في سواح ميديا محتوى متنوع من مختلف المصادر العربية على الإنترنت في محاولة منا لإفادة القارئ العربي وتقديم اجابات لجميع الأسئلة والتساؤلات بطريقة سهلة وفعالة.

وفي نهاية المقالة الخاصة بـ عايدة غنيم : “كنت فاكرة إني هعمل بطولات زي غادة عبد الرازق و نتمنى ان نكون قد ساعدناكم في حل تساؤلاتكم، ونتمنى لكم التوفيق جميعاً، ونرجوا ان تقوموا بمشاركة المقال على منصات التواصل الاجتماعي لنشر الإفادة للجميع.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *