Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
الفن والفنانين

“الخناقة كبرت” .. طرح البوستر النهائي لفيلم “وش في وش”


11:08 ص


الثلاثاء 01 أغسطس 2023

كتبت شهد القاضي:

طرحت “Sea Cinema Productions” الجهة المنتجة لفيلم “وش في وش” البوستر الدعائي النهائي للفيلم ترويجا لعرضه قريبا.

و نُشر البوستر عبر صفحتها بموقع التواصل الاجتماعي “انستجرام” ، وظهر في البوستر جميع أبطال العمل ، و كُتب عليه: ” الخناقة كبرت و العيلتين واقفين وش في وش .. تفتكروا الموضوع هيعدي بالساهل ولا في مشاكل تانية هتظهر؟ .. استنوا فيلم وش في وش يوم ١٦ أغسطس عشان تعرفوا هترسى على إيه”.

الفيلم بطولة محمد ممدوح، أمينة خليل، أحمد خالد صالح، محمد شاهين، خالد كمال، بيومي فؤاد، أنوشكا، أسماء جلال، محمود الليثي، سامي مغاوري، دنيا سامي، وسلوى محمد علي، وتأليف وإخراج وليد الحلفاوي ومن المقرر طرحه في جميع دور العرض بمصر من 16 أغسطس وكل الدول العربية من 17 أغسطس.

وأعرب الفنان محمد ممدوح خلال لقائه مع برنامج ET بالعربي عن سعادته بالعمل مع الفنانة أمينة خليل، في الفيلم الجديد “وش في وش”.

ومن جانبها قالت أمينة في لقاء مع نفس البرنامج: “تايسون أخويا وصديقي وصاحبي جدا.. أنا وهو بندعم بعض في كل حاجة وبنقف جنب بعض وأي حاجة هو عايزني أعملها أنا بعملها له وبديله عينيا وبنحب جدا إننا نشتغل مع بعض”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *