Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
منوعات

بسمة بوسيل بأول تعليق على رسالة تامر حسني: مشاعرنا واحدة

أكدت الفنانة بسمة بوسيل انتهاء الأزمات بينها وبين زوجها السابق النجم تامر حسني، وعلقت على رسالته الرقيقة الأخيرة، مؤكدة أن مكانته عندها هي نفس مكانتها عنده، ما دفع عدد كبير من جمهورها للمطالبة مجدداً بالتراجع عن فكرة الطلاق، والموافقة على لم الشمل.

بسمة دللت تامر حسني باسم الدلع المفضل “تيمو”، وقالت عبر خاصية الاستوري بحسابها على إنستغرام: يا تيمو إنت كمان عندي زي ما أنا عندك وربنا يوفقك في شغلك.

رسالة بسمة بوسيل على ستوري حسابها بإنستغرام

رسالة تامر حسني لطليقته بسمة بوسيل

ووجّه تامر حسني رسالة توضيح لكل جمهوره، رافضاً الربط بين إصدار أغانٍ حزينة، وبين انفصاله مؤخراً عن بسمة بوسيل، وأشار إلى أن زوجته السابقة كانت شريكة له في اختيار الأغاني قبل وقوع الطلاق، وقال في رسالة مطولة عبر حسابه على إنستغرام: ملاحظ إن في بعض التعليقات كل ما أنزل موضوع أغنية أو هزار معاكم، بعض الناس بيربطوه بحياتي الشخصية، ده غلط يا جماعة.

تامر حسني: أكنّ لبسمة كل الحب والاحترام

أضاف: أولاً مش أنا اللي ممكن أعمل كده ورغم الظروف الحالية.. مازلت أكنّ لبسمة كل الحب والاحترام، ده غير إن هي شاركتني في اختيار أغانيا، ومهما يحصل دي في دمي وأم أولادي وعلاقتنا كويسة جداً دلوقتي، ولو طلبت عينيا مش هتأخر.

رسالة تامر حسني على استوري حسابه بإنستغرام

تامر حسني: فيه أغاني توجع أوي نازلة قريب

وأضاف تامر حسني: تاني حاجة أنا بحب أهزر معاكم دايماً من يوم طلوعي لو في أغنية أو نكتة حلوة أو إفيه حضر في دماغي أنا على طبيعتي معاكم.

واختتم التوضيح قائلاً: تالت حاجة الفنان الحقيقي اللي بيعبّر عن مشاعر كل الناس في كل حالاتهم، يعني أنا بفرح لما بلاقي أغانيا بتغنوها وإحساسها واصلكم، لأني بتعب عشان أكتب الكلام اللي نفسكم تقولوه إنتوا، ده لسة في أغاني توجع أوي نازلة قريب إن شاء الله.. كده مش هنزلها.

لمشاهدة أجمل صور المشاهير زوروا «إنستغرام سيدتي».

وللاطلاع على فيديوغراف المشاهير زوروا «تيك توك سيدتي».

ويمكنكم متابعة آخر أخبار النجوم عبر «تويتر» «سيدتي فن».

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *